2011. február 18., péntek

Farsang...







Hetek óta készültünk rá. Eleinte csak beszélgettünk, ki minek is szeretne öltözni. Zongánál ez elég hamar eldőlt, mivel idestova kb. 1 éve olthatatlan a lovak iránti szenvedélye (3,5 éves a lányka). Ő bizony Pöttyös Paci lesz! Minna egy ideig nem tudott dönteni, hogy mi is legyen.. Aztán egy mesekönyvünk borítóját nézegetve kibökte: Bóbita!
Két héttel a nagy nap előtt megérkezett menetrend szerint a következő betegség: középfülgyulladás. Én akkor még azt gondoltam, hogy ennél rosszabb úgysem jöhet, megaztán viszonylag hamar le is zajlott. Kedd délután elsétáltunk a doktorhoz, aki végre visszaengedte a társai közé elsőszülöttemet. Együtt mentünk a kisebbikért.. Zonga öltöztetésénél aztán feltűnt, hogy az előző nap felfedezett csípésnek mintha párja lenne...
Az esti fürdésnél több "csípést" is felfedeztem, kétségek között tárcsáztam a főnököm: tudom, hogy azt igértem másnap már újra láthat (1,5 hét után), de ezt akkor is meg kell mutatnom a dottórénak, mert ez bizony gyanús!
Hát, lottóznom kéne... Doktor bácsink mosolyogva közölte velem a "jó" hírt: bárányhimlő!

Ez mostani állás szerint a következőket jelenti:
- 1. gyerek gyógyulása kb. 2 hét
- 2. gyerek jó eséllyel valahol becsatlakozik, rosszabb esetben újabb 2 hét
- a pöttyösség viszonylag egyenletes hőmérsékleten gyógyul gyorsabban, tehát akár 4 hét bezártság.

De azért itthon megünnepeltük a farsangot! Ma van a 3. nap...

2 megjegyzés: